عکاسی

عکس و عکاسی

عکاسی

عکس و عکاسی

رد پا


بسم الله الرحمن الرحیم


برای شروع یه عکس از کویر مرنجاب که تو دوربین.نت جزو یکی از عکسهای منتخب سال ۸۷ شد.


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام یا شاید نمی دونم جایی برای سلام هست یا نه
نمی دونم حدس زدی کی هستم یا نه
حتی فکرم نمی کنی من باشم
خدا نکشتت
من دیونه ی عکاسی شدم تو هم آره ...
داشتم واسه کلاس عکاسیم دنیال سوژه می گشتم یه دفعه پایین عکس اسم تو رو دیدم یخ کردم می فهمی یخ...
من دیونه ی عکاسی شدم 1 سالی هست کار می کنم
پدرم در اومد بتونم جای رو پیدا کنم این حرفو بزنم برای مطالبت نظر بذار
بازم می یام کاش بفهمی کی هستم
یه آشنا که سالهاست غریبه شده

بهزاد یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ http://photominoo.blogfa.com

سلام وبلاک خوبی داری عکس های باحالی داری دوست دارم در تاریخ۵/۵/۸۸ به وبلاک خودت سر بزنی ودر مورد عکسام نظر بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد