عکاسی

عکس و عکاسی

عکاسی

عکس و عکاسی

انتقال وبلاگ

این فتوبلاگ به اینجا منتقل شد

مجموعه عکسهای گل ۱

  

 

 

در ضربان قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی؟
عشق من در ایینه ای است که هر روز در ان مینگری......چشمان تو قبله عشق من است 

 

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

گل...

روز و شب ها رفت...

من بجا ماندم در این سو ، شسته دیگر دست از کارم

نه مرا حسرت به رگ ها می دوانید آرزویی خوش

نه خیال رفته ها می داد آزارم.

لیک پندارم ، پس دیوار

نقش های تیره می انگیخت

و به رنگ دود

طرح ها از اهرمن می ریخت

تا شبی مانند شب های ددگر خاموش

بی صدا از پا در آمد پیکر دیوار:

حسرتی با حیرتی آمیخت...

بازتاب زندگی

آه ای زندگی من که هنوز

با همه پوچیم از تو لبریزم

نه به فکرم که رشته پاره کنم

نه بر آنم که از تو بگریزم

من تو را در تو جستوجو کردم

نه در آن خوابهای رویائی

در دو دست تو سخت کاویدم

پر شدم ، پر شدم ز زیبایی

پر شدم از ترانه های سیاه

پر شدم از ترانه های سپید

از هزاران شراره های نیاز

از هزاران جرقه های امید

غربت گریه

امروز صدای هق هق گریه ات را 

با گوش دل می شنیدم و آرام شکستم 

دگر  توانی به پایم نماند

دگر نوای به زبان نماند

صدایه من هم دگر آرامشی برای غربت دلت نداشت   

 

برای ماه محزونم

 

 

 

بابلسر - بهار ۸۶

خطوط بی پایان