عکاسی

عکس و عکاسی

عکاسی

عکس و عکاسی

بازتاب زندگی

آه ای زندگی من که هنوز

با همه پوچیم از تو لبریزم

نه به فکرم که رشته پاره کنم

نه بر آنم که از تو بگریزم

من تو را در تو جستوجو کردم

نه در آن خوابهای رویائی

در دو دست تو سخت کاویدم

پر شدم ، پر شدم ز زیبایی

پر شدم از ترانه های سیاه

پر شدم از ترانه های سپید

از هزاران شراره های نیاز

از هزاران جرقه های امید

نظرات 8 + ارسال نظر
Zohreh سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

Salam Weblog khobi dari Be Site man ham sari bezan
http://www.bestpatogh.com
va mano link kon ba onvan clip mobile

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

faghat mitonam begam zibast]
be zibayi on

مهرداد چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://mehrdadnami.com

زندگیه دیگه > کاریش نمیشه کرد
ولی زیاد براش آه واوه کنی بهت حال نمیده
شراره های نیاز و امیدو هستم
اینا میسازدت!
مرسی

-- راستگو -- چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

یه دوست! چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

آرش چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام دوست خوبم.

با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com
آرش مدیریت سایت زاویه
www.Zavyeh.com
www.Arash-soft.blogsky.com

moon چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ


سلام

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم ، هرچه هستی گذرا نیست
هوایت ، بویت ... فقط آهسته بگو . . . با دلم می مانی . . .؟

یه عکس از گالری قدیمی! ممنون از ارسال

عالیه . موفق باشید

ممنون از نظر
همیشه گفتن
چیزی که عیان است چه حاجت به سوال کردن است :دی

[ بدون نام ] جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

با اینکه دیگر جایی برای نظرم نیست
چون گفتبودی چیزهای مهم فراموش شدنی نیست اومدم

این بار من می چرخم پا به پا ی این زندگی سگی
هر چه بد بیاریست یک جا بالا می آورم
جا برای یک پرس خوشی باقی است ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد