عکاسی

عکس و عکاسی

عکاسی

عکس و عکاسی

مجموعه عکسهای گل ۱

  

 

 

در ضربان قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی؟
عشق من در ایینه ای است که هر روز در ان مینگری......چشمان تو قبله عشق من است 

 

بقیه در ادامه مطلب...

  

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
moon پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام

یه دنیا ممنونم

بی نظییییره

گل دوم و خیلی دوست دارم یه جورایی باهام حرف میزنه .

ولی راجع به بقیه گل ها ...

گفتنی نیست....

فقط این که عالیه

ممنون از ارسال


شوک چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.shouk.blogsky.com/

وبلاگتون رو دیدم .بسیار جالب و پر محتوا بود. میخواستم با همدیگه تبادل لینک کنیم. برای این کار لطفا آدرس وبلاگ من رو در وبلاگتون بزارید سپس به من خبر دهید تا متاقبلا این کار رو انجام دهم . با آرزوی موفقیت. ضمنا با نام زیر 18 ممنوع وبلاگ ایشان رو سیو کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد