عکاسی

عکس و عکاسی

عکاسی

عکس و عکاسی

گل تنها




یارا سر کوی تو مرا جایی هست؟

برگم . سر جوی تو مرا جایی هست؟

کنم این دل ز همه بهر تو یار

صیدم . سر موی تو مرا جایی هست؟

                                         محمد

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارید. یک سیستم کسب درآمد جدید می خوام بهتون معرفی کنم که سقف پرداختش فقط 1000 تومان که 2 یا 3 روزه می تونید پول برداشت کنید . لینکش هم تو قسمت آدرس وب گذاشتم

سحر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

شما هم وبسایت منو ببین جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین مخصوصا قالبی که انتخاب کردی با موضوع جور در میاد
ما هم 2 سایت و یک وبلاگ داریم دوست داشتی یه سری بزن
حتما این 3 تا یکیش به کار شما میاد
3 تا رو ببین بعد نظرتو بگو

فروشگاه محصولات گرافیکی آموزشی (ارزان)
3dmax,maya,photoshop........
www.1000ax.com

وبلاگ آپدیت آنتی ویروس نود و کاسپر و .... به صورت روزانه
www.nod32us.mihanblog.com
(تبادل لینک هم با وبلاگ میکنم)

در این سایت می توانید شغل خود یا کالای خود را به دیگران معرفی کنید
www.niazeshoma.com

شفیعی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

تبریک می گم تولدتو من خبر نداشتم فردا که اومدی کیک تولد می آری یا اصلا دیگه اینجا نمی آیی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد